Jump to content

SM10

System Warrior
  • Content count

    244
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About SM10

  • Birthday February 21

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

798 profile views
  1. SM10

    SM10's ban messages

    lol when did you crawl out of your anthill, faggot :laugh:
  2. SM10

    the forum guyz ;(

    damn, let it be known that my official recommendation for the new replacement mod is Remy. calm and collected, doesn't take shit, and not OCD with this site like other faggots here.
  3. SM10

    the forum guyz ;(

    I'm not baiting... I've been reading all the shit that happened and it's honestly funny as hell. I don't get why you guys are acting like he emptied your bank accounts and shit lol so true, it's like each thread was its own savings account for these people in here complaining lmao
  4. SM10

    the forum guyz ;(

    I'm basking in the kill - It's been a while since I unleashed a slaying like this.
  5. SM10

    the forum guyz ;(

    :lol: some of these posters here... it's not even about dropping in for a few posts - this place is where they find meaning. they actually couldn't handle having their posts erased here rofl
  6. SM10

    the forum guyz ;(

    The panic is fucking oozing out of posts here. No one can rest calm and assured until the posts are fully restored
  7. SM10

    the forum guyz ;(

    lmfao you kids are having a breakdown
  8. SM10

    the forum guyz ;(

    I just slayed the entire site. I just destroyed every poster who bashed Skyward Sword, called me BK10, mocked my lifestyle choices, my appearances, etc. This place isn't 'here'; it isn't anywhere. It's nothingness. I've already purged any hope you had that this place was meaningful, substantial. It's gone.
  9. DAMN WHERE IS THE FORUM? WHAT AM I GONNA DO WITH MY TIME? :noway: "DONT WORRY GUYZ ILL GET IT BACK DONT WORRY GUYZ " "DAMN YOU GUYZ FUCKED UP YOU REALLY DROPPED THE BALL ON THIS 1 DAMN ;( "
  10. seriously, leave. you have family and friends. you come here out of habit alone - synaptic connections have actually formed - that's the only reason this place seems to hold value. it was fun at first. you're all at least 20 years old. re-evaluate. you've spent 100s of hours of your life here. think about that. there's nothing to rebuild - there was nothing here in the first place. these people are not even real - they're personas, illusions. there is no place for the genuine or the sincere here. the imagination comes here to die. move on.
  11. life is beautiful. it can disappear in a moment, be purged in a flash. move on and leave the site.
  12. SM10

    PA3 sucked

    He's already offline bro, better reno the bachelor pad lmfao
×