Jump to content
Sign in to follow this  
Cookester15

Switch trailers thread ( NO SMASH )

Recommended Posts

Surprised sheep aren't talking more about Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee. :reg: It's literally going to be the best game on Switch this year. :juggle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DumboB lying about playing games again LOL.

 

No surprise, hard to play games when you have none.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lynux3 said:

Surprised sheep aren't talking more about Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee. :reg: It's literally going to be the best game on Switch this year. :juggle:

Im not into Pokémon but Nintendo kinda messed up the messaging on that game. 

 

The intial reveal made it look as it was a Pokémon go for consoles, it's only now its coming out that its a full Pokémon RPG with some Pokémon go elements. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Goukosan said:

Now prove you played Hollow Knight "forever ago" on your PC Lying JonB1 :reg:

 

Looks like JonB1 got caught lying again @lynux3, @McWickedSmawt85 and @TLHBO

 

Sent from my SM-G920P using Tapatalk

 

 

45276bb67849ee3a6f929744fe4a0b12.jpg

Only 1 exclusive (flop) and the rest inferior multiplats lmfao 

Baited 

Owned 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, JonB1 said:

Only 1 exclusive (flop) and the rest inferior multiplats lmfao 

Baited 

Owned 

Yes we know you lied about playing Hollow Knight on PC  "forever ages ago". 

 

Bbbut I was baiting you :awww:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Goukosan said:

Yes we know you lied about playing Hollow Knight on PC  "forever ages ago". 

 

Bbbut I was baiting you :awww:

I did . Owned . You lied about only exclusives matter :D

 

Hating on 60 plus multiplat games NOT on Ditch . Refusing to update the thread AND now playing only multiplats , old ones , inferior ones , only .

 

Lmao 

Share this post


Link to post
Share on other sites



I did.
 


Yes we know you lie about the games you play. You've been caught multiple times lying about it.

Sent from my SM-G920P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Goukosan said:


 

 


Yes we know you lie about the games you play. You've been caught multiple times lying about it.

Sent from my SM-G920P using Tapatalk
 

 

Somebody didn't stalk my steam acct yet :trump2:

 

Pathetic sheep . Switch has NO games 

 

Bu bu all MS has is multiplats 

*Goes and plays old , inferior multiplats *

 

Lmfao 

 

This guy saying I'm a liar when you liked about Xenoblade getting a resolution patch cause you couldn't believe it was 320p LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonb1 constantly asks "what are you playing"

He then turns around and lies about what he plays. :lawl:

Sent from my SM-G920P using Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

My profiles have been stalled time after time . It's easy to see what I have played .

 

You force yourself to play massive inferior Ditch ports after having the nerve to call out MS e3 for showing multiplats :D

 

You stupid IRL fanbaby LOL 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Goukosan said:

So you're doubling down on your lies? lol

You quadrupling down on yours? 

 

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×