Jump to content
Sign in to follow this  
Kitad

lemmings, i gotta give it to you

Recommended Posts

13 minutes ago, Kitad said:

your discipline in defending a shit console with no games is unparalleled

They learned how to do that from Sheep. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Master Chief said:

Most powerful gaming console in the world is shit?  um okay then :D

 

most powerful console with zero exclusives to showcase it lmfao

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Kitad said:

 

most powerful console with zero exclusives to showcase it lmfao

There's an exclusive coming out on October 2... Forza Horizon 4.

 

Now what? :wonder:

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Master Chief said:

There's an exclusive coming out on October 2... Forza Horizon 4.

 

Now what? :wonder:

September 28th

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, teh_4th said:

F

 

3 hours ago, Kitad said:

F

Why are we paying respects to these shitheads? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, lostfool said:

Just wait guiz..  fucking lemmings are pathetic

72 times the resolution, higher settings, higher framerate  :hest:

 

7_18_2018_10_50_03_PM.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, lynux3 said:

Yeah for real. The Xbox One X is a big pile of shit. :D

You 1440p what?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemmings try to turn every statement about Xbox having no exclusives into a discussion on resolution :ovolol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Voidler said:

Lemmings try to turn every statement about Xbox having no exclusives into a discussion on resolution :ovolol:

They exclusively have no exclusives to play at the highest resolution.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×