Jump to content

SheepKilla

Cows
  • Content count

    729
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

SheepKilla last won the day on October 14

SheepKilla had the most liked content!

Community Reputation

48

About SheepKilla

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. I drank a pot of coffee before,

    lmfao
  2. The Official "What are you reading" Thread

    1) my biggest comment is to skip ayn rand because it's a waste of time and can be summarized in 30 min of wikipedia reading. 2) also, i wanna read Pynchon sometime let me know how that one goes 3) Farenheit 451 was great 4) never read Vonnegut, maybe i should some day. i think my next book is gonna be an old Victorian mystery novel I can just sink my teeth into Maybe The Woman in White by Wilkie Collins.
  3. I love awkward interviews

    damn that was one hour of cringe. Jim Carey has really lost it
  4. now thats a cake

    I prefer pumpkin pie
  5. The Official "What are you reading" Thread

    I finished Never Let Me Go by Ishiguro like a week ago. It was really good and no wonder he won the Nobel prize. It's SLOW in the first 120 pages though and took a while to get into, but then the story became really captivating after about page 120. Def gonna read more by this guy And I just completed Ethan Frome by Edith Wharton yesterday. It had its charms and it kept me reading. 3.5/5 stars
  6. Pitbull saves owner from stray dog attack

    bodycount, I hope you understand that me, you, and JimboJones will be the legacy of this site in 20 years when no-one is posting and it's just us 3 talking to ourselves for years on end
  7. Pitbull saves owner from stray dog attack

    It's no jimbojones post, but it's still pretty funny.
  8. holyfuck Pointblank just joined 9 hours ago

    your memory in general is horrible, unlike mine which is savant level
  9. thats a name I havent heard in 10 years
  10. Pitbull saves owner from stray dog attack

    LMFAO BLACK GUY TRYING TO GIVE HER A LECTURE IN THE MIDDLE OF A DOG ATTACK
  11. Hitman just raped the cows

    LMFAOOOOOOO same here
  12. I know this sounds ridiculous coming from me but....

    Let's get something straight that would be perfectly acceptable if it was a co-worker texting you about buying salsa for the office party, or some banal shit like that. it's a completely different ball-game when it's a romantic interest texting you.
  13. The lemmings have to leave.

    Are you Dante Alighieri? Because you just got exiled by Jimbo LEMMS!
  14. I know this sounds ridiculous coming from me but....

    there's nothing polite about telling someone in a non-emergency situation that you can't text them for the next 3 hours. You're like those people that hold the door open for you when you're 20 miles away.
×