Jump to content

replayed

System Warrior
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About replayed

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 1987-02-19
  1. I love my 8800GTS its the sweet-spot in PC gaming for me
  2. task force mission can take up to 15 hours I think :(
  3. get 8800GTS, 8600 is crap.ll i want is higher frame rates and better hdtv support. I don't need a super rig, besides that fucker is expensive 8600 will not give you very high framerates, its crap in Dx9, if you get the 320mb version of the 8800GTS its not that expensive.you know what you are right. I'm gonna go for the 8800GTs :awesome: just came into some free cash so wtf
  4. ok you guys convinced me. 1950 thanks for the help
  5. get 8800GTS, 8600 is crap.ll i want is higher frame rates and better hdtv support. I don't need a super rig, besides that fucker is expensive 8600 will not give you very high framerates, its crap in Dx9, if you get the 320mb version of the 8800GTS its not that expensive.bot paying over $250 for a gfx card :awesome: besides anythings better at dx9 than my crappy 7300LE :awesome: x1950>>>>>>>>>>>>>>>>>8600gtsat displaying had video to HDTV or just in general
  6. get 8800GTS, 8600 is crap.ll i want is higher frame rates and better hdtv support. I don't need a super rig, besides that fucker is expensive 8600 will not give you very high framerates, its crap in Dx9, if you get the 320mb version of the 8800GTS its not that expensive.bot paying over $250 for a gfx card :awesome: besides anythings better at dx9 than my crappy 7300LE :awesome:
  7. get 8800GTS, 8600 is crap.ll i want is higher frame rates and better hdtv support. I don't need a super rig, besides that fucker is expensive
  8. I'm thinking 8600 GTS. anyone have that card
  9. my sister plays it, she likes it. if you like mmo's than go for it.
  10. so dx10 ftw? or ati avivo ftw?
  11. Including all deviation thereof. which do you like better and why. lets see what you think
  12. My new computer came today so is a Intel Core 2 Duo e6600 @ 2.4 enough for crysis :(
  13. just make a hole in the case or some shit. I'm sure the plugs for the motherboard are standard. My PSU doesn't quite fit in my case either. It's an HP one. looked it up on the internet, only the one it comes with works :( wow that's shit. SONY doesn't sell upgrades either? they discontinued the model :( that and the 15 dollar power supply that came in there they charge over a hundred bucks for fuckin proprietary nonsense
  14. just make a hole in the case or some shit. I'm sure the plugs for the motherboard are standard. My PSU doesn't quite fit in my case either. It's an HP one. looked it up on the internet, only the one it comes with works
  15. my power supply is proprietary long story short, don't buy sony computers
×
×
  • Create New...