Jump to content

Make sure you guys take vitamin D


Recommended Posts

1 minute ago, kazuolicious said:

lmfao this post. i was laughing already at this point but it got better. this guy is fucking insane :D    

:mjgrin: if you put half of this effort into other aspects in your life as you do trying this hard on the forum...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

maybe its maybelline

i just started injecting it intravenously  

Yup. If we can catch the virus and fight it off effectively then it will die out. Its a cold virus, there will be no cure. The best we can do is have effective immune systems. 

Posted Images

I'll stick to my Koi pond cleaner, and injectable bleach thank you very much :smugd:

 

#NewTidePodChallenge.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 minutes ago, jehurey said:

:mjgrin: if you put half of this effort into other aspects in your life as you do trying this hard on the forum...

this forum takes like 1% of my overall power. I had to laugh at how you described your hair improvement from taking supplements. :D  

 

bro, you are like what? in your 30s? you talk like you are a mummy :kaz: 

Edited by kazuolicious
Link to post
Share on other sites

Damn..............looks like we're discovering that there's alot of people on this forum who........uh........"comb their hair forward"

 

:tom:

Link to post
Share on other sites
Just now, kazuolicious said:

this forum takes like 1% of my overall power. I had to laugh at how you described your hair improvement from taking supplements. :D  

 

bro, you are like what in your 30s? you talk like you are a mummy :kaz: 

LOL, he really can't help himself.........and its really obvious that he tries so hard.

 

he actually gets madder when I don't respond back to him the way he was hoping. So naturally, he tries harder.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jehurey said:

LOL, he really can't help himself.........and its really obvious that he tries so hard.

 

he actually gets madder when I don't respond back to him the way he was hoping. So naturally, he tries harder.

what the fuck are you talking about? :D  how come i'm your target now? I don't care, i loved your post, it made me laugh, bro. :D 

Link to post
Share on other sites

I don't have any hair problems as a male, even if I end up bald like james, i wouldn't give a single shit. :D 

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, kazuolicious said:

what the fuck are you talking about? :D  how come i'm your target now? I don't care, i loved your post, it made me laugh, bro. :D 

:whoa:alright-alright, i'll take your word for it, slick

 

VS15I9t.png

Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, kazuolicious said:

lmfao this post. i was laughing already at this point but it got better. this guy is fucking insane :D    

Lmao its no surprise that Jerry is a fat , old, slob .

 

He brags about eating McDonald's and doing nothing at his job .

 

AND on top of that , he a racist incel ROFL

Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, ©linton514® said:

If you were lacking in vitamin D before all the covid business, you're already in messed up shape.

most people are. Its hard to get it from food and if you live in a northern country you dont get enough UVB half the year. And if your skin is darker and you're living in a northern country you're basically fucked. Thats whats happened in New York and Ontario and Quebec. Melanin prevents Vitamin D absorption. Now that the sun is at a higher angle in spring you see cases starting to die down as you would in the typical cold and flu season. 

Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Cookester15 said:

most people are. Its hard to get it from food and if you live in a northern country you dont get enough UVB half the year. And if your skin is darker and you're living in a northern country you're basically fucked. Thats whats happened in New York and Ontario and Quebec. Melanin prevents Vitamin D absorption. Now that the sun is at a higher angle in spring you see cases starting to die down as you would in the typical cold and flu season. 

Yes. I've been taking vitamin d supplements for almost 10 years now. 

Link to post
Share on other sites

For 10 years I've been teaching myself how to astral project out of communist Amerikkka by using dissociatives and dimethyltryptamine. I feel pretty good about my chances.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, roflpwnedz said:

For 10 years I've been teaching myself how to astral project out of communist Amerikkka by using dissociatives and dimethyltryptamine. I feel pretty good about my chances.

You can do it without the psychotropics :mjpls:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...