Jump to content
Sign in to follow this  
ghostz

Holy shit, Joe Biden on Black people “If you don’t vote for me, you’re not black”

Recommended Posts

Just now, ghostz said:

Holy shit the meltdown, he’s going to post the same thing over and over to try to get himself out of this one. 
 

nope, not gonna work....not here

 

 

what race is Kanye west???? 

Isn't it right that you were trying to find excuses for white people to hunt a black person down and shoot them in the middle of the street?

 

Yes or No?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, ghostz said:

Yes they, as in a group of people. What are they called again? You use the term FAIRLY OFTEN

You seem to be THINKING of that term FAIRLY OFTEN.

 

And it shows with your posts.

 

Isn't it right that you were trying to find excuses for white people to hunt a black person down and shoot them in the middle of the street?

 

Yes or No?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, jehurey said:

You seem to be THINKING of that term FAIRLY OFTEN.

 

And it shows with your posts.

 

Isn't it right that you were trying to find excuses for white people to hunt a black person down and shoot them in the middle of the street?

 

Yes or No?

Don’t worry Jerry, I found it :blessed:

369C1A62-9E98-4D5E-9631-34AD84322EDB.thumb.png.c6a591a8282edc6981514cff255671e6.png

@JONBpc remember this?? :vince:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ghostz said:

Don’t worry Jerry, I found it :blessed:

369C1A62-9E98-4D5E-9631-34AD84322EDB.thumb.png.c6a591a8282edc6981514cff255671e6.png

@JONBpc remember this?? :vince:

so you are thinking  about racism and that term quite often.

 

wow.........you are racist.

 

AND you're calling for your racist friend to help you out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jehurey said:

so you are thinking  about racism and that term quite often.

 

wow.........you are racist.

 

AND you're calling for your racist friend to help you out.

I’m thinking about a term YOU use, because...you use it. I bet you want to call Kanye that...you won’t even say he’s black, because in your sick mind he’s not. :vince:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ghostz said:

I’m thinking about a term

boy are you.

 

quite often.

 

and it seems like you have now posted it several times all over this forum.

1 minute ago, JONBpc said:

Lmao jerry exposed . Hes gonna get mad now lol

this guy how thought about that term...............about 20 or 30 times now, right?

 

SO between the both of you..........you guys have continually brought up that racist term alot of times.

 

Sure does make you look really racist. You guys seem excited to talk about that REALLY offensive term.

 

There's only one type of person that would do that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Cookester15 said:

Since you are both reporting each other you can both be banned. 

:mindblown:

 

 

 

 

 

:lawl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, jehurey said:

LOL right-wing black people are trying to act like he just made a racist statement.

 

Thankfully, ghost has posted ALL of their tweets. That's pretty much all of them.

 

 

Right wingers are the most ignorant hypocrites on the planet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, jehurey said:

Thanks for pointing out what Russian bots are doing. LOL

 

Actually............Russian bots seems to be rather quiet right now, because those numbers are too low.

Can you liberals try any self reflection without blaming everything on Russia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Voidler said:

Can you liberals try any self reflection without blaming everything on Russia?

TBF when on Twitter it's almost impossible to tell the difference between bots and real people who are defending Trump. They either say retarded shit, have accounts only made in the last year, or have user names like Todd874738894304 with fake looking avatars. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×