Jump to content
Sign in to follow this  
Vini

Anyone who makes any more threads about limiting free speech should be permd

Recommended Posts

Pussies.

 

Stop reading shit if it makes you emotional. 

 

Also the politics board on this forum is some of the most balanced discussion on the internet. Yeah there's crackpots and spammers but if you can't seperate the wheat from the chaff that's your problem. And I don't want a one sided forum. 

 

Go to reddit if you wanna bathe in a one sided political algorithm 

 

Edited by Vini

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vini said:

Also the politics board on this forum is some of the most balanced discussion on the internet. 

 

Lmfao this is irrefutable proof that you're retarded. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Voidler said:

You just made a thread about limiting free speech

 

@Cookester15 ban this fucker for life

 

 Lmao flew right over your head

 

Edited by Vini

Share this post


Link to post
Share on other sites

There’s a difference between free speech and allowing people to be outwardly racist, homophobic, transphobic, etc. We are already very lax and generous with our rules but this place would be a cesspool if everyone was allowed to run wild. This isn’t stormfront. 
 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×