Jump to content

Cows laughed at Xbox Series S for being a 1080p machine


Recommended Posts

9 minutes ago, kaz said:

remjpee fucked so hard ITT he's at a loss for words. xbox persona slipping :RISITAS: 

Don't need words :rofl: 

 

ret-ps5-up-s1.png

 

ret-ps5-up-s14.png

 

 

:RISITAS:

  • dead 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No it doesn’t, the Medium is 756p        

That’s series X you dope 

1080p then temporally upsampled (blurred) then checkerboarded (stipled)     Rectblurnal  

Posted Images

Posted (edited)

holy shit.

 

Beggij voluntarily came into this thread to talk shit............and made himself look like an obvious lemming in the process.........and it completely backfired on him.

 

He got the info on his OWN example wrong.:drake:

They should have called it The Minimium.:lawl::lawl:

Edited by jehurey
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, jehurey said:

holy shit.

 

Beggij voluntarily came into this thread to talk shit............and made himself look like an obvious lemming in the process.........and it completely backfired on him.

 

He got the info on his OWN example wrong.:drake:

They should have called it The Minimium.:lawl::lawl:

No, I didn't get it wrong.  My own example is Digital Foundry :reg: 

 

And the game is 1440p single screen... and 900p with double instances running split screen... LOL  Not one single 1080p blurry ass image upscaled then checkerboarded :rofl: 

 

bubu teh particulz :awww:

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Bodycount_ said:

Returnal, Bloodborne, God of War 2018, Ghost of Tsushima, FF7 Remake, Persona 5 Royal

 

 

NEVER

ON 

PC

 

:glad: 

Literally all of them will be :geese: 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

PC wins again. :juggle: 

 

All best on PC. :juggle: 

Edited by kaz
Link to post
Share on other sites

Death Stranding, Horizon Zero Dawn, Heavy Rain, Beyond Two Souls, Detroit Become Human, Nioh 1 & 2, Days Gone, Predator Hunting Grounds.

 

Forever on PC. :risitas2:

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Remij said:

No, I didn't get it wrong.  My own example is Digital Foundry :reg: 

 

And the game is 1440p single screen... and 900p with double instances running split screen... LOL  Not one single 1080p blurry ass image upscaled then checkerboarded :rofl: 

 

bubu teh particulz :awww:

No it isn't.

 

Its a sub-900 screen.

 

And it even tanks into sub-30 framerates.

 

Holy shit did you absolutely trip over yourself in this thread. The other lemmings have ditched your talking point and trying to salvage the thread by using 3rd grade nicknames. They thought THAT was the better way to go.:lawl:

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, jehurey said:

No it isn't.

 

Its a sub-900 screen.

 

And it even tanks into sub-30 framerates.

 

Holy shit did you absolutely trip over yourself in this thread. The other lemmings have ditched your talking point and trying to salvage the thread by using 3rd grade nicknames. They thought THAT was the better way to go.:lawl:

Take it up with Digital Foundry sweetie.

 

1080p, THEN upscaled 1440p, THEN stippled to 4K:rofls: 

 

It's like you coming in this thread:

 

Upset, THEN becoming mad, THEN getting majorly butthurt :rofl: 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, Remij said:

Take it up with Digital Foundry sweetie.

 

Don't need to, because we have a confirmed screenshot below 900p.

 

Let me know when you can debunk that screenshot.

 

Thanks.

 

LOL poor guy is now trying to project his bitter Bilbo Beggins anger onto me.

Edited by jehurey
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, jehurey said:

Don't need to, because we have a confirmed screenshot below 900p.

 

Let me know when you can debunk that screenshot.

 

Thanks.

 

LOL poor guy is now trying to project his bitter Bilbo Beggins anger onto me.

I don't need to debunk the screenshot.  It runs in 1440p half the time, and 900p in half the other time.  Outlier frames are meaningless.

 

ReJehurnal runs at 1080p blurred to 1440p then stippled up to 4K ALL the time :rofl: 

 

 

Link to post
Share on other sites
Just now, Remij said:

I don't need to debunk the screenshot.

 

 

Yeah you do.

 

Because your entire post has backfired based on that screenshot.

 

Thanks for admitting that you can't debunk it.

 

Guess my post explaining your embarrassment still stands.

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, jehurey said:

Yeah you do.

 

Because your entire post has backfired based on that screenshot.

 

Thanks for admitting that you can't debunk it.

 

Guess my post explaining your embarrassment still stands.

No, it hasn't.  My source is Digital Foundry... and that's what the game runs at.  1440p half the time, 900p the other half.

 

Again, outlier frames mean shit.  What we know for certain, is that Returnal is 1080p ALL the time... then blurred and then stippled.. :rofls: 

 

We also know you haven't really been playing your PS5 since January... You haven't played this game... and have no plans to... and you still haven't got a single trophy in Demon's Souls :RISITAS:

Link to post
Share on other sites
Just now, Remij said:

No, it hasn't. 

Yes it has.

 

my source is that ACTUAL SCREENSHOT that proves the resolution.

 

Who am I going to believe.............you, or actual visual proof?

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, jehurey said:

Yes it has.

 

my source is that ACTUAL SCREENSHOT that proves the resolution.

 

Who am I going to believe.............you, or actual visual proof?

Maybe you need to learn comprehension? LOL

 

And here's the rest of that post you ran away from again

 

My source is Digital Foundry... and that's what the game runs at.  1440p half the time, 900p the other half.

 

Quote

 

Again, outlier frames mean shit.  What we know for certain, is that Returnal is 1080p ALL the time... then blurred and then stippled.. :rofls: 

 

We also know you haven't really been playing your PS5 since January... You haven't played this game... and have no plans to... and you still haven't got a single trophy in Demon's Souls :RISITAS:

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...