Jump to content

Control is this week's FREE game on Epic Game Store


Recommended Posts

  • Remij changed the title to Control is this week's FREE game on Epic Game Store

Control was ass tbh. Was beyond disappointed when I got it free on PS5 and realized how much it had been overhyped by the lemshits. Really puts into perspective how truly awful xbox is.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Might as well. I have it on Switch. It was good but then I lost interest a few hours in and stopped playing. :tongue:

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Cooke said:

Might as well. I have it on Switch. It was good but then I lost interest a few hours in and stopped playing. :tongue:

giphy.gif

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, ghostz life matters said:

Switch runs the game with higher settings than PS5 :tom5:

Switch doesn't run anything. :mj: 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Casual said:

Control was ass tbh. Was beyond disappointed when I got it free on PS5 and realized how much it had been overhyped by the lemshits. Really puts into perspective how truly awful xbox is.

 

Yes control was Ass... overhyped my LemiJ and the lemmings... boring ass game that doesn't keep your interest past the first few hours.   

 

Office space simulator.. lol

Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, -GD-X said:

i didn't like it. it's a great physics tech demo, and that's about it. 

 

Exactly, it's like a tech demo parading as a full game.  Trash ass game :lebron:

  • dead 1
Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Goukosan said:

 

Yes control was Ass... overhyped my LemiJ and the lemmings... boring ass game that doesn't keep your interest past the first few hours.   

 

Office space simulator.. lol

 

12 minutes ago, Goukosan said:

 

Exactly, it's like a tech demo parading as a full game.  Trash ass game :lebron:

 

^look at this butthurt fuck MAD because he had to play a cloud streaming version of it :rofl: 

 

Another cloud game on Switch because the hardware is trash :omglol: 

Link to post
Share on other sites
Just now, Remij said:

 

 

^look at this butthurt fuck MAD because he had to play a cloud streaming version of it :rofl: 

 

Another cloud game on Switch because the hardware is trash :omglol: 

Well technically I'm playing it on PC and it's still boring THHBO

Link to post
Share on other sites
Just now, Cooke said:

Well technically I'm playing it on PC and it's still boring THHBO

i can see why some people may like/love it. i probably would have loved it in 2005, like how i loved f.e.a.r. both games are/were badass shooters, with sick tech, but bland backgrounds. i was a different gamer in 2005. i doubt i could play and enjoy f.e.a.r. now. ...for the same reason control didn't hold my interest. my attention span is so short now. 

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Cooke said:

Well technically I'm playing it on PC and it's still boring THHBO

No, you're playing it on Switch.  With Switch's terrible wifi too :hest: 

 

But hey, if you were able to do that long enough to figure out the game was boring to you... then all the power to you. :omglol: 

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Remij said:

No, you're playing it on Switch.  With Switch's terrible wifi too :hest: 

 

But hey, if you were able to do that long enough to figure out the game was boring to you... then all the power to you. :omglol: 

My switch is hardwired k thx

Link to post
Share on other sites
Just now, Cooke said:

My switch is hardwired k thx

 

Damn so you were looking at a blurry, 720p compressed stream image on a massive TV.... and playing with laggy controls (probably with Switch Joynubs too..  again, I'm impressed you could stand it long enough to figure out the game was boring to you :omglol: 

Link to post
Share on other sites
Just now, Remij said:

 

Damn so you were looking at a blurry, 720p compressed stream image on a massive TV.... and playing with laggy controls (probably with Switch Joynubs too..  again, I'm impressed you could stand it long enough to figure out the game was boring to you :omglol: 

It's 1080p with ray tracing 

Link to post
Share on other sites

Every game Remedy has made outside of Max Payne is generic SHIT. This game was so fucking boring. Alan wake, Control, Quantum Break all putrid shit.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...