Jump to content

Digital Foundry - Xenoblade blade 3 tech Analysis.


Recommended Posts

Just now, Goukosan said:

 

FSR 1.0 and 2.0 are both FSR you dumb fuck 😂 

ok look at my above post and debate that please. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bubu Remi stop!  

Here are the real bullet points   Actual res docked 540p actual res portable Sub-SD Framerate generally 30fps while nothing is happening.  When things are happening drops to low 20

Jerry-go-down 🤣

Posted Images

5 minutes ago, JonbX said:

Are we dropping FSR in favor of reconstruction now?

 

This is the stupidest shit you said in this thread. 

 

It's a form reconstruction you ignorant clown 🤡 

 

Sloooooowwww Jonny. 

 

I'll give you credit... You did say you didn't know earlier in the tread.  It's not your fault that you're a dumbass.  It comes naturally to you. 

Link to post
Share on other sites
Just now, jehurey said:

No, you don't do that at all.

 

We are talking about games.............just about the subject OF A GAME.

 

And you derail it to try and talk about my PSN account.

 

You are lying with what you just typed right now.

No.  You're always talking about other people and what they do or don't play.

 

And YOU don't get to do that.  I shut that shit down every time... because we've all seen your accounts.

 

The fact that you lose your shit over it and jerry-go-round every thread when I call you out for it... is your own problem. :umad: 

Link to post
Share on other sites
Just now, Goukosan said:

 

This is the stupidest shit you said in this thread. 

 

It's a form reconstruction you ignorant clown 🤡 

 

Sloooooowwww Jonny. 

 

I'll give you credit... You did say you didn't know earlier in the tread.  It's not your fault that you're a dumbass.  It comes naturally to you. 

I never said there werent games that used reconstruction. I said there werent games that used FSR. 

 

Are things starting to click? I know its been a long thread.

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, JonbX said:

ok look at my above post and debate that please. 

 

You don't even inks what you're arguing about with statements like if we're dropping FSR conversation for a reconstruction conversation. 

 

Dumbass. 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Goukosan said:

 

You don't even inks what you're arguing about with statements like if we're dropping FSR conversation for a reconstruction conversation. 

 

Dumbass. 

Now you are just blabbering.  I dont even ink what im arguing with about statements.....how are this dumb ?

 

I posted all the games that use FSR 1.0. How is that hard to debate. And i asked a question, that should be easy. What is the common theme with the games i posted?

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, JonbX said:

I never said there werent games that used reconstruction. I said there werent games that used FSR. 

 

Are things starting to click? I know its been a long thread.

 

Sloooooowwww Jonny. 

 

The conversation started because you said Xenoblade 3 doesn't run 1080p/720p. 

 

I said then all the Xbox games that use reconstruction doesn't count. 

 

One example of reconstruction methods is FSR. 

 

Your dumbass just said if we're dropping FSR in favor of a reconstruction debate.. When we have bwe in debating reconstruction all along that's what FSR is doofus. 

 

Your dumbass already admitted you didn't know... Its ok we get it.. You're retarded. 

Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, jehurey said:

that you continue talking about children?

 

oh, I'll be sure to tell the authorities and show them screenshots of your posts

Who hangs out with children, me or you?

 

hint: it’s not me :bena:

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 minute ago, ghostz said:

Who hangs out with children, me or you?

 

hint: it’s not me :bena:

 

Hey Ghostz... Your buddy Slow Jonny thinks FSR and reconstruction techniques shouldn't count anymore... There's goes Xbox's deal with AMD down the drain.... Damn. 

Edited by Goukosan
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Remij said:

No.  You're always talking about other people and what they do or don't play.

 

 

Nope.

 

You are lying

 

And

I

Got

The

Receipts

 

Gouko, take a look a this exchange. In the Spiderman Remastered PC thread.

 

Step 1: I found out that the game is $60:

On 2022-07-21 at 1:22 AM, jehurey said:

wait a minute.........this is $60?

 

dI3Cn7f.png

 

giphy.gifgiphy.gif

Step 2: Look how fast Remij tried to whataboutism regarding a totally different game.

On 2022-07-21 at 4:05 PM, Remij said:

 

Yea, Sony's fucking PC gamers by charging $60 for a last gen PS4 games with prettier graphics...

 

...but Sony's REALLY fucking PS5 gamers by charging $70 for a PS3 gen game with prettier graphics :lawl: 

 

kazlolq2.png

 

:rofl: :rofls: :rofl: :rofls: :rofl: :rofls: :rofl: 

Look at all of those smileys he's throwing. Remember, this is HIS OWN THREAD THAT HE CREATED.

 

Step 3: And then he rushes to make another post, and guess what its about????

On 2022-07-21 at 6:30 PM, Remij said:

You didn't beat TLOU.. you played the game ONE TIME.. and stopped.  Literally ONE DAY :kaz: 

 

You did the same thing for TLOU2 as well :lawl: 

 

Screenshot-2022-07-21-182823.png

 

You fucking HATE playstation games!  They're going to sell it to you AGAIN for $70... and you'll get 4 or 5% done... as usual :mj: 

Yup, Remij goes looking for my PSN profile like a whore after christmas

On 2022-07-21 at 6:33 PM, jehurey said:

He's still trying to derail

 

his

 

own

 

thread

 

 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ghostz said:

Who hangs out with children, me or you?

 

 

you

 

you've admitted that you live with a child.

 

i already told you that my niece and nephews live with their mother, ever since they were born........and they don't live here.

 

holy shit, you just burned yourself on that one.:kaz:

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, jehurey said:

Nope.

 

You are lying

 

And

I

Got

The

Receipts

 

Gouko, take a look a this exchange. In the Spiderman Remastered PC thread.

 

Step 1: I found out that the game is $60:

Step 2: Look how fast Remij tried to whataboutism regarding a totally different game.

Look at all of those smileys he's throwing. Remember, this is HIS OWN THREAD THAT HE CREATED.

 

Step 3: And then he rushes to make another post, and guess what its about????

Yup, Remij goes looking for my PSN profile like a whore after christmas

 

Got damn you know Jerry got ethered once the large font is out. :tom:

 

he played it once.. holy fuck :cruise:

  • dead 1
Link to post
Share on other sites
Just now, Goukosan said:

 

Hey Ghostz... Your buddy Slow Jonny thinks FSR and reconstruction techniques shouldn't count anymore... There's goes Xbox's deal with AMD down the drain.... Damn. 

Question though, since I haven't really been following all the bullshit you guys were saying from the start.

 

Have Lemmings or Cows ever considered reconstructed games... the resolutions they were reconstructed to?  They usually say shit like 1800p checkerboard or 1440p FSR or whatever else.

 

So why is it wrong to say Xenoblade 3 is 540p upscaled?

Link to post
Share on other sites
Just now, Remij said:

He got u mad too :den:

 

 

Nah.. I'm laughing at lemming who didn't know what FSR is, didn't know it's used in Xbox games.... But I shouldn't be surprised... He doesn't know how to unzip files and said Ray tracing wasn't a big deal. 

 

Sloooooowwww Jonny

 

 

Xenoblade 3 is a Banger, no need for me to be mad :juggle:

Link to post
Share on other sites
Just now, Goukosan said:

 

 

Nah.. I'm laughing at lemming who didn't know what FSR is, didn't know it's used in Xbox games.... But I shouldn't be surprised... He doesn't know how to unzip files and said Ray tracing wasn't a big deal. 

 

Sloooooowwww Jonny

 

 

Xenoblade 3 is a Banger, no need for me to be mad :juggle:

I know what FSR is. I do game on PC as well you know.  Its not currently used in xbox games, especially all my favorite ones like you claimed. Especially not 110 of them. You can go back 10 years for a RAR joke because thats all you have. And yeah, i dont think RT is a big deal. Its not worth the perf hit. Especially on console. Its pretty pointless.

 

DUMBOSAN the DUMBO 🤣

 

Link to post
Share on other sites


 

3 minutes ago, jehurey said:

you

 

you've admitted that you live with a child.

 

i already told you that my niece and nephews live with their mother, ever since they were born........and they don't live here.

 

holy shit, you just burned yourself on that one.:kaz:

 

when did I say I live  with a kid????

 

now you’re flat out LYING :kaz:

 

but uh, you hang out with kids all the time. Unsupervised. :cosby2:

 

 

 

On 2019-06-18 at 1:18 PM, jehurey said:

Do I need to know what happened in Toy Story 3?  Because I never watched that one.

 

Shit, I guess I better take my niece and nephews to that, then.

 

On 2019-04-26 at 5:18 PM, jehurey said:

I've been taking my niece and nephews to the Spider-man and Capt. Marvel movies lately, and next weekend I will take them to see this. I should've bought seats at the end of the row, instead I bought them square in the middle. I don't know how we'll get through 3 hours with them wanting to munch down on popcorn and soda.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...