Jump to content

The Official "What Are You Playing?" Thread (Post Screens)


Recommended Posts

  • Replies 22.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • -GD-X

    3920

  • Twinblade

    1997

  • soup

    1751

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I won't be playing anything for months or close to a year probably, stuck in bumfuck nowhere Montenegro in the middle of endless mountains, imagine Rocky IV's training location without the snow (yet)

I finally finished Aegis Rim     I want my fucking 40 hours back. I can't believe how absolutely SHIT that ending was. I couldn't be more disappointed right now.   I was

The amount of shit going on in Control during fights is next level compared to anything else ive seen.   I also started playing Witcher 3 again. Damn this game is fucking awesome. It still l

Posted Images

I'm jonesing for some BC2.

Fucking delayed releases. ;(

Friday? :wonder:

Yeah, my order just shipped so it should be here tomorrow. :cosby:

why didnt you get it on steam?

Shit is like £10 more on steam. It's a weird thing EA games have, they're always more expensive online than they are from retailers.

Link to post
Share on other sites

I'm jonesing for some BC2.

Fucking delayed releases. ;(

Friday? :wonder:

Yeah, my order just shipped so it should be here tomorrow. :cosby:

Nice, I'll see you there. B)
Link to post
Share on other sites

The MP is pretty damn ugly. But yeah, I'm having a good time. Even with this being my first M/Kb MP game since the 3 hours of TF2 I played. :ben: Though being on offensive and on a team of Snipers always sucks really bad.

Link to post
Share on other sites

yup! steam should have it.

im dling the demo now can you use mk or is it best with a pad? better with kb +m since you point where u have to go. it's an adventure game. Game seems pretty interesting. Unique style. Its a flash game, and its 20 bucks....meh

Does it have full screen support? When i turn on FS its still only in a small window.

Link to post
Share on other sites

The MP is pretty damn ugly.

But yeah, I'm having a good time. Even with this being my first M/Kb MP game since the 3 hours of TF2 I played. :ben:

Though being on offensive and on a team of Snipers always sucks really bad.

What card do you have?
Link to post
Share on other sites

The MP is pretty damn ugly.

But yeah, I'm having a good time. Even with this being my first M/Kb MP game since the 3 hours of TF2 I played. :ben:

Though being on offensive and on a team of Snipers always sucks really bad.

Yeah, we'll need to get some SW squads together and roll those motherfuckers. B)

Link to post
Share on other sites

The MP is pretty damn ugly.

But yeah, I'm having a good time. Even with this being my first M/Kb MP game since the 3 hours of TF2 I played. :ben:

Though being on offensive and on a team of Snipers always sucks really bad.

Yeah, we'll need to get some SW squads together and roll those motherfuckers. B)

:smoke:

Going to grab a mic tonight. B)

Link to post
Share on other sites

play in 1080p? I run Crysis maxed at 1080p with no AA and it runs better than my console shooters. Dont know how this game is though, id probably rahter have more fps in this game. I have a dx11 card so i dont know. Still probably just gonna rent on xbox.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...