Jump to content
Sign in to follow this  
Team 2019

Digital Foundry: The Witcher 3 Switch Trailer vs PS4 Comparison + Bonus Panzer Dragoon Remake Quick Look

Recommended Posts

That's like saying its impressive that a 87 Corolla can hit 70mph 

 

Its trash , but it can still do it ! 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lemmings are butthurt that Witcher 3 approaches the hardware from the first time they got raped for $500:drake:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, JONBpc said:

That's like saying its impressive that a 87 Corolla can hit 70mph 

 

Its trash , but it can still do it ! 

:rofls:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dont understand when sheep get so happy when they get an old port . They dont care about cyberpunk , but 540p witcher 3 :whoo:

 

Ff7 ? Nah . Crystal chronicles remaster tho ?:whoo:

 

New tales game? It's ok we get a port of Disgaygay 4:whoo:

 

Our games run at 540p , impressive! Thhbo!

 

But we had this yeara ago with higher res and settings .

 

Purtaabblleeee dooo . :whoo:

 

More like PortaPotty TSHBFR

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, JONBpc said:

I dont understand when sheep get so happy when they get an old port . They dont care about cyberpunk , but 540p witcher 3 :whoo:

 

Ff7 ? Nah . Crystal chronicles remaster tho ?:whoo:

 

New tales game? It's ok we get a port of Disgaygay 4:whoo:

 

Our games run at 540p , impressive! Thhbo!

 

But we had this yeara ago with higher res and settings .

 

Purtaabblleeee dooo . :whoo:

 

More like PortaPotty TSHBFR

It's like getting excited that your credit score has gone down :hest:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, DynamiteCop! said:

It's like getting excited that your credit score has gone down :hest:

:danylol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, jehurey said:

holy shit they're melting down even more as time passes by.:tom:

The only thing melting down in here is graphics and resolution :fella:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, DynamiteCop! said:

The only thing melting down in here is graphics and resolution :fella:

they trying to make clever comebacks, and can't even do that. :drake:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jehurey said:

they trying to make clever comebacks, and can't even do that. :drake:

Who needs a comeback when there's facts?

 

PC's lowest settings (likely lower), 504p resolution docked, the framerate is going to be lol worthy.

 

Impressive :whoo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, DynamiteCop! said:

Who needs a comeback when there's facts?

 

PC's lowest settings (likely lower), 504p resolution docked, the framerate is going to be lol worthy.

 

Impressive :whoo:

 

 

That's right.......it approaches the performance of the first time you got raped with $500 hardware.

 

That is impressive for a handheld that actually cost $200 less.

 

Good to see we're in agreement.:blessed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×